25 Haziran 2014 Çarşamba

Facebook Hesap Dondurma

Facebook hesabı nasıl dondurulur?
Merhaba, bu başlıkta "Facebook hesabı nasıl dondurulur?" sorusunun cevabını vereceğiz. Facebook hesabınızı dondurduğunuzda hiç bir veriniz silinmez, hesabınızı istediğiniz zaman, hesabınıza giriş yaparak tekrar aktif hale getirebilirsiniz. Yani bir süre ortadan kaybolmak istiyorsanız, Facebook hesap dondurma tam size göre. Başlamadan önce önemli bir hatırlatma yapmak istiyorum. Dondurduğunuz hesabınızı tekrar açmak istediğinizde kullanıcı adı ve şifreniz ile Facebook'a giriş yapmak zorundasınız. Uzun süre sonra e-posta ve şifrenizi unutabiliyorsunuz. Bu nedenle kullanıcı adı ve şifrenizi herhangi bir yere kayıt etmenizde fayda var.

Facebook hesap dondurma işleminin herkes tarafından kolayca yapılabilmesi için yapılacakları adım adım anlatıyorum. Hesabımızı dondurmak için öncelikle Facebook hesabımıza giriş yapmalısınız. Facebook hesabımıza giriş yaptıktan sonra "Ayarlar" sayfasına giriyoruz. "Ayarlar" sayfasını bulamayanlar aşağıdaki ekran görüntüsünden yardım alabilirler.

Facebook Hesap Dondurma Ekran Görüntüsü
"Ayarlar" sayfasına girdikten sonra sol taraftaki menüden "Güvenlik" bağlantısına tıklıyoruz. "Güvenlik" bağlantısına tıkladığımızda "Güvenlik Ayarları" başlıklı bir sayfa açılacak. Açılan bu sayfanın alt kısmında "Hesabını dondur." bağlantısını göreceksiniz. Bu bağlantıya tıkladığınızda karşımıza "Hesabını dondurmak istediğinden emin misin?" başlıklı bir form çıkacak. Bu formda ayrılma nedenimizi belirtmemiz zorunlu. Hesabını dondurmak isteyenlere, ayrılma nedenleri arasından "Sadece bir süreliğine. Geri döneceğim." seçeneğini tavsiye ediyoruz. Bu seçeneği seçtikten sonra sayfanın altına gelip "Onayla" düğmesine tıklıyoruz. Bu işlemden sonra bazı kullanıcılarda onay penceresi çıkabilir. Facebook'un sizden istediği bilgileri girerek işlemi tamamlayabilirsiniz.

Dondurulan Facebook Hesabı Nasıl Açılır?

Facebook hesap dondurma işlemini yukarıda anlattık. Peki dondurulan Facebook hesaplarını tekrar nasıl açacağız? Bunun için herhangi bir şey yapmanıza gerek yok. Facebook.com üzerinden Facebook hesabınıza giriş yaptığınız anda Facebook hesabınız tekrar aktif hale gelecektir.

Hesap dondurma işlemini herkesin anlayabileceği şekilde anlattık. Yine de konuyla ilgili soru, görüş ve önerileriniz için aşağıdaki yorum formunu kullanabilirsiniz. Sorularınız en kısa sürede cevaplanacaktır. Umarız siz değerli ziyaretçilerimize faydalı olabilmişizdir. İyi günler dileriz.

Konuyla ilgili ek bilgiler

Hesap dondurma formundaki ayrılma sebepleri:
  • Gizlilik konusunda endişelerim var.
  • Facebook'ta çok fazla zaman harcıyorum.
  • Sadece bir süreliğine. Geri döneceğim. (Tavsiye ettiğimiz seçenek.)
  • Facebook kullanırken kendimi güvende hissetmiyorum.
  • Facebook'u nasıl kullanacağımı anlamadım.
  • Facebook'dan çok fazla e-posta, davetiye ve istek alıyorum.
  • Hesabım başkasının eline geçti.
  • Başka bir Facebook hesabım var.
  • Facebook'u yararlı bulmuyorum.
  • Diğer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder