24 Haziran 2014 Salı

Facebook İndir

Facebook İndir
Facebook İndir
Merhaba, bu başlıkta tablet, telefon ve bilgisayarlarınız için Facebook uygulamalarının bağlantılarını listeleyeceğiz. Aşağıdaki işletim sistemleri için Facebook uygulamalarının indirme bağlantılarını veriyoruz.

  • Android İşletim Sistemi
  • iOS İşletim Sistemi
  • Windows İşletim Sistemi

Android Cihazlar için Facebook Uygulamasını İndir

Mobil cihazlarda en çok kullanılan işletim sistemi olan Android işletim sistemi için Facebook tarafından geliştirilen uygulamalara aşağıdaki bağlantıları kullanarak ulaşabilirsiniz.

Facebook Uygulaması: Uygulamayı buraya tıklayarak indirebilirsiniz. 500.000.000'dan fazla Android cihaza yüklenen bu uygulamanın en güncel versiyonu 21 Haziran 2014 tarihinde yayınlanmış. Kısa süre sonra yeni bir güncelleme yapılacaktır. Uygulamaya 9.854.197 kişi 5 yıldız ile tam puan vermiş. 2.401.205 kişi ise tek yıldız ile en kötü puanı vermiş.

Facebook Messenger Uygulaması: Uygulamayı buraya tıklayarak indirebilirsiniz. Facebook Messenger uygulaması arkadaşlarınız ile hızlı, ücretsiz ve güvenilir bir şekilde iletişim kurmanızı sağlar. İnternet bağlantınız olduğu taktirde istediğiniz kişiye istediğiniz kadar mesaj gönderebilirsiniz.

Facebook Sayfa Yöneticisi Uygulaması: Uygulamayı buraya tıklayarak indirebilirsiniz. Facebook sayfasına sahip kullanıcıların işini kolaylaştıran kullanışlı bir uygulama.

iOS (iPhone ve diğer Apple Ürünleri) için Facebook Uygulaması İndir

Facebook Uygulaması: Apple'ın uygulama mağazasından Facebook uygulamasını indirmek için buraya tıklayın.

Facebook Messenger Uygulaması: Apple marka ürünlere sahip Facebook kullanıcıları için geliştirilen anlık mesajlaşma uygulamasını indirmek için buraya tıklayın.

Windows için Facebook Uygulaması İndir

Windows işletim sistemine sahip tüm cihazlarınızda kullanabileceğiniz Facebook uygulamasına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder